Waalhaven. Spot on for Port Business.

Gerichte gebiedsmarketingcampagne

De campagne wordt ingezet voor zowel de branding van de Waalhaven en clusters, als het het zichtbaar en herkenbaar maken van de beschikbare kavels. Ter ondersteuning van het sales team, creëerde Met Inspiratie per cluster een sales toolkit die zowel offline als online beschikbaar is. De sales toolkits bevatten doelgroepgerichte informatie, maar vormen samen een geheel. De kits bestaan uit een factsheet, inlays per kavel, 3D kaarten, promotieborden op locatie, een landingspagina: www.portofrotterdam.com/waalhaven en 3D artist impressions. De artist impressions worden ingezet om potentiële klanten te inspireren en een idee te geven wat de mogelijkheden per kavel zijn.

Voor de branding van de Waalhaven worden ook de business partners en bedrijven in de Waalhaven als ambassadeurs ingezet. In de korte film – die wij van A tot Z bedachten en produceerden – vertellen ondernemers kort en krachtig waarom zij voor de Waalhaven hebben gekozen.