Campagnesite
Via social media, Boomerang Cards, advertorials in de nieuwsbrieven van Adformatie en Creatie en abri’s op creatieve opleidingen, werden ambitieuze talenten uitgenodigd het beste uit zichzelf te halen. Sommige designopleidingen zoals het Grafisch Lyceum Rotterdam integreerden de wedstrijd zelfs in hun lesprogramma. Ontwerpen konden worden upgeload naar de speciaal voor de designwedstrijd gelanceerde campagnesite. In twee maanden tijd werd de site 11.500 keer bezocht en de designs 4.600 keer beoordeeld. In totaal werden er 251 design geupload.
Prijsuitreiking designwedstrijd
De jury bestaande uit Wouth van Eggelen (Vrienden Club T2), Annemiek van Grondel (Creatie), Michaela Klare (Duits Verkeersbureau) en Alex Schreuders, nomineerde vijf design. Op 11 januari werden de winnaars onder grote belangstelling bekendgemaakt bij de stand van Duitsland op de Vakantiebeurs. Mariëlle van der Gouw won een unieke Volkswagen T2 bus, voorzien van haar eigen ontwerp.